Chantage en Dreiging door Sandra Reimer en Michael Wassink uit Groningen

Beste lezers,

Ik ben na bespreking met enkele collega-bloggers tot de beslissing gekomen dat ik de chantage en bedreigingszaak waar mijn blog voor gebruikt wordt compleet aan jullie moet voorleggen.
Nou is het mijn blog en stop ik ermee dan pakken ze weer een ander blog ervoor.
Het moet afgelopen en uit zijn met die gasten.!
Het is ze duidelijk niet om mijn blog te doen en niet om mij. Ik kom regelmatig in het kleinste kamertje en weet dat alles zit zoals het moet. Zowel van onder als van boven wat je van de maken van deze sites nou niet bepaald kan zeggen maffiaworld, maffiazooi, jaloersemensen, dommemensen, cyberstalkers, internetoplichtes. Aan de inhoud van deze sites ken je precies zien om wie het de bedreigers te doen is. Een vrouw en kinderen. Een startend bedrijf en dat wordt allemaal bedreigd door een werkeloze vrijgezel van 40. Als een het dan over jaloerse mensen moet hebben weet je wie daarmee bedoeld is ;) Een schoon meisje wat daar uit is met vrienden en plezier maakt en een vriend heeft met een eigen bedrijf met goede recensies op het web. Dat is andere koek dan een websitenamaker in de ww die 24/7 aan z'n pc geketend zit.

Ik heb mij er buiten gehouden omdat ik dat gezeik van die trackers niet op mijn blog wil. Ik hou het nou ook kort. En krachtig.!
Dit zijn wat van de mensen achter de chantage & dreiging ;)



























Gezien Wassink uit Grunn?
Neem een raad van mij aan kerel. Je haalt je troep van het net. En je maak geen misbruik van mijn blog anders ga ik n stap verder en dat zijn mij woorden.! Niet die van een vrouw of een jong meisje. Ga er mee door en ik ga hier stuk voor stuk de foto's met de namen en adressen zetten van al je mensen op je trackers en je club. Dan verder met de mensen van de tracker retail waar je aan de foto's bent geraakt, de trackereigenaren die op extreme "helpen" help ik ook aan wat publiciteit hier. Keuze is aan jou lefgozertje wat hier nog komt te staan.

Voor m'n lezers de complete lijst van domeinen van deze Michael Wassink uit Grunn en zijn vriendin Sandra Reimer ook uit Grunn. Kennen ze zelf beste conclusie uit trekken. ;)
4uradio Adventure-tor Alleengratis Anoniemmailen Anoniemsms Anoniemsurfen Arnoudengelfriet Audioteamnoord - Extreme-audio Autplezier.blogspot.com Betalingen.org Bewildandout.org Blacktorrents.org Campret.org Camsletjes.org Damianbuikema.blogspot.com Damianbuikema.gratis.nl Damianbuikema.punt.nl Damianbuikema.wordpress.com De-beste-tracker.com Divxworld.info Doc01.fusa.be Doc02.fusa.be Doc03.fusa.be Doccie torrents Extreme-audio.org Extreme-audio-noord.com Extreme-audio-noord.nl Extremeaudionoord.nl Extreme-nzb.info Extremetorrents.info Extremetorrents.net Extremetorrents.org mijn eigen team extreme audio noord Forum2u.nl Freespeechhosting.org Gb-hosting.org Gratiswp.com Henkdekrijger.com Henkjandekrijger.biz Henkjandekrijger.com Henkjandekrijger.net Henkjandekrijger.org Henkjandekrijger.us Henkjankrijger.com Henk-jan-krijger.com Hotsspot.org Hotsspots.org Hotsspots-punt.org Damian Profiel - hyves.nl Extreme Audio Noord Hyve - hyves.nl Extreme Extreme nu VR6 power Henniedood.hyves.nl Nathalia81.hyves.nl = Evelien Sandra post Sandra Reimer is Ladygirl1984 (Sandje) Hyveskrabbels.com Irka.com Jifox.net Krabbeltje.com ks28453.kimsufi.com Sandra Reimer Maffiaworld.org Martinstoutenberg.com Meetinggrunn.com Moppentappers.info My.opera.com blog Mydvdplace.org Ns3.freespeechhosting.org Onlinetvkijken.com OPC Noord Extreme Damianbuikema.punt.nl Extreme.punt.nl Extremeaudionoord.punt.nl Extremetorrents.punt.nl Extremetorrentsvsdewereld.punt.nl Extremetuning.punt.nl Hotsspots.punt.nl Hottspots.punt.nl Moviefacts.punt.nl Onzinn.punt.nl Sexcampret.com ShowYourSound.nl, Simplyreleases.com Softwareplaats.com Soundofmars.net Soundofmars.org Speelspelletje.com Start-pagina.org Streamradio.org_Online Taniakross.net Taniakross.org T-ds.org Team Emperor Audio Thor5.fusa.be Thuishoertje.info Sandra Reimer en Damian Buikema op Toddler Vicehouse.net Vicesexcam.com Wetmaatschappelijkeonderdrukking.org Whoistools.org Wimarbv.com Wpnl.org X-tremeaudio.org YouTube_Kanaal van Extremetorrents Zerocool Zoekhet.com Zoekhet.net Zoekje.org

Geen opmerkingen: